ابزار رایگان سایت

codes and tools for blog

تویوتا FT-1 مفهومی ۲۰۱۵

ماشین بازها

سایت تخصصی خودرو

تویوتا FT-1 مفهومی ۲۰۱۵

از نظر فنی، خودروی FT-1 یک خودروی برقی یا EV ( مخفف Electric Vehicle) است چون تویوتا این خودرو را در حد طراحی به نمایشگاه دیترویت رسانده بنابراین یک موتور برقی ساده روی آن نصب کرده تا در نمایشگاه قابل حرکت باشد اما این که در آینده چه قوای محرکه ای می تواند روی آن نصب شود در مراحل طراحی برای تولید و فروش مشخص می شود.

آکیو تویودا مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره تویوتا از تیم طراحی خود خواسته یک خودرویی طراحی کنند تا «صدای ضربان قلب بیننده این خودرو و هیجانی که ایجاد می کند ملموس باشد».

تا پیش از این تصمیم گیری برای تأیید یک خودرو با اجماع در بین سهامداران بود اما تویودا برای این خودرو، «فرایند تأیید طراحی» را دگرگون کرده است. در این رویکرد جدید خودروهایی تولید می شوند که ارتباط عمیق تری با مشتری برقرار کرده اند و روش در این رویکرد از نوع streamline است.

خودروی FT-1 در حقیقت از یک سو یک خودروی کم مصرف هیبریدی است و از سوی دیگر یک خودروی عضلانی با عملکرد بالا (شتاب، سرعت و توان بالا) است هرچند طراحی چنین خودرویی نیاز به حل یک تناقض آشکار دارد: چون همیشه خودروهای پرشتاب و پرتوان نیاز به مصرف بیشتری دارند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 26 دی 1392برچسب:تویوتا,

] [ 18:1 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه